2012. december 14., péntek 11:04

A Junior Achievement Magyarország közleménye
    Budapest, 2012. december 14., péntek (OS) - További 8 ezer kisdiák vesz részt az idei Citibank Pénzügyi Oktatási Iskolatámogatási Programban

    Országszerte további 8 ezer felső tagozatos diák tanulhat a korszerű oktatóanyagokból abban a 26 általános iskolában, amely részt vesz az idei Citibank Pénzügyi Oktatási Iskolatámogatási Programban, amely a Citibank Magyarország és a Junior Achievement Magyarország (JAM) Alapítvány közös pénzügyi és gazdasági képességfejlesztő programja. Az idei 85 ezer dolláros adománnyal együtt a Citi Alapítvány 2001 óta eddig összesen 1,3 millió dollárral támogatta ezt a programot Magyarországon, így 362 iskolában több mint 146 ezer kisdiák tanulhat a modern pénzügyi-gazdasági tananyagokból.
    A képzési programmal a Citibank Magyarország hozzá kíván járulni a 10-14 éves tanulók pénzügyi és gazdasági alapismereteinek, valamint pénzkezelési készségeinek fejlesztéséhez. E célból a programhoz csatlakozó iskolák számára korszerű technológián alapuló, innovatív oktatási stratégiákat és tananyagokat tesznek elérhetővé a képzés támogatására. Batara Sianturi, a Citibank Magyarország elnök-vezérigazgatója elmondta: "A JAM-mel közösen kidolgozott tananyagaink a családi költségvetés, a bevételek és költségek, a hitelek és kockázatok, a megtakarítások és befektetések, a kínálat és szükségletek, a piac és verseny koncepcióival ismertetik meg a kisdiákokat az életkoruknak megfelelő szintű, érdekes és interaktív játékokon keresztül.

    Kiadó: Junior Achievement Magyarország

-------------------------------------------------------------------

    Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
    Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
    (c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.



Forrás: OS Országos Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.